20 Şubat 2014 Perşembe

Biraz Daha Roman



Mor Kitaplık yazıları 15'e ulaştı. Son üçünü aşağıda beğeninize sunuyor, esenlikler diliyorum.


Hastalıklı bir tutkunun hikayesi. Bol bol yalnızlık, yabancılık, anlaşılmazlık. Tekrarlar, işlevsiz detaylar derken kitabı biraz yerden yere vurdum >>>


Abdülhamid'in son günleri, üst üste öldürülen birbiriyle ilgisiz kimseler, şüpheli konumuna düşen eski harem ağası Yaşim. Belki bir Muhteşem Yüzyıl değil ama ilginç, güzel bir hikaye. Üstelik bir Bizans tarihçisi ve İstanbul aşıkının kaleminden >>>


Bir bulmaca, parçalanmış bir anlatım, leziz argümanlar. Bu kitap hakkında duygularım karışık, detaylar burada >>>


Daha önce yayınlanmış yazılara ulaşmak isterseniz o da düşünüldü:

2 yorum:

  1. Durgun Sular Sessiz Akar (Ve Durgun akardı Don ?)'ı merak ettim, ya gerçekse?:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o merakla bitirdim zaten kitabı ama yazar gerçek değil diyor... her halükarda bana yavan geldi :)

      Sil

Söyleyecek sözü olanlara bayılırım! :)